Long Time No Post

Helloo my reader..
I’m so sorry, so long I didn’t post..
The last posting is The Story of Love
But I deleted it.
So sorry to it, because I don’t want to make my reader wait me so long to continue the story so I deleted it.
Hahahahaha..
Hallooo… Sok inggris nih gw..
Sorry ya baru posting lagi, soalnya sibuk banget..
Terakhir posting cerita, tp diapus karna alasan di atas tadi.. Maaf yaa..

Selamat soree.. Di Cibinong lagi sore nih..
Apa kabar kalian sekarang-sekarang ini ??
Aku lagi sibuk ngurusin formulir buat SMA nih..
Ribeeettt… Tapi doain aku ya semoga bisa masuk sekolah yang aku inginkan.. Amiiinn..
Aku harap kalian juga baik-baik aja yaa..
Gak nyangka ternyata aku sudah hampir SMA, udah mau pake seragam putih abu-abu dan meninggalkan seragam putih biru.. Waaa…
Hmmmm… Oke deh.. Sampai ketemu lagii..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s